Преглед на урок

Стая под водата
29 Юни 2011, 16:39 | 11823 преглеждания | 10 коментарa
Оценка:
(3 гласували)
64 добавяния към любими
Снимката преди и след ефекта:


1. Отворете снимка на стая или друг интериор. Поставете водна текстура на нов слой:

3. Трансформирайте текстурата. Edit>Transform и Perspective или Distort:

4. Настройки за слоя със стаята:
Filter> Blur> Surface Blur (2/12)
Image>Adjustments>Variations (изберете студен цвят):


5. Аз копирах слоя с водата, трансформирах го и увеличих площта на тавана:

6. Идете на Image> Adjustments> Levels и променете нивата. На следващата снимка са показани стойностите за снимката ползвана в урока. Вашите може да са различни. Това зависи от снимката, която ползвате.

7. Идете на Image> Adjustments> Curves. Направете следните промени (Preset –Darker (RGB!):

8. Дублирайте слоя със стаята. Идете на Filters> Blur> Gaussian Blur . Стойност около 7.8.(зависи от вашата снимка). Сменете режима на смесване на Lighten:

9. Коригирайте ръбовете на тавана като използвате Vector mask и мека четка:

10. Кликнете на Quick mask(Q) и изберете област за преден план като използвате кръгла мека четка:

11. Кликнете пак на Quick mask(Q). Идете на Filter> Distort> Glass ( Distortion – 6, Smoothness – 8, Texture – Frosted, Scaling – 184%). Де селектирайте.
12. Направете нов слой. Идете на Filter> Render> Clouds.

Filter> Render> Lighting Effects:

13. Трансформирайте този слой:

14. Настройте цветовете като отидете на Image> Adjustments> Color balance. Сменете режима на смесване на Multiply:

15. Запълнете прозорците със светъл цвят и приложете Filter> Blur> Gaussian blur (30-40):

16. Направете нов слой. Начертайте син правоъгълник с 60% прозрачност. Приложете Filter> Blur> Gaussian blur(45):

17. Променете очертанията като приложите Lens Correction Filter:

18. Направете нов слой. Запълнете го с Gradient( черно / прозрачно). Сменете режима на смесване на Multiply(Opacity 70%):

19. Направете нов слой. Поставете текстура с мехури:

20. Трансформирайте ги, направете настройки на цвета и променете режима на смесване на Multiply. Коригирайте краищата с Eraser tool:

21. Повторете това и с други мехури:

22. Коригирайте формата им с Spherize Filter:


23. Върнете се на слоя с градиента и изтрийте някои части като използвате мека четка. Обединете слоевете. Просветлете някои област като използвате Dodge tool(Highlights- 54%):

И ето го резултата:

Моят опит по урока:

Превел: garganel
Източник
Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.
Урокът е добавен от: maqpen4eva
Коментари
radito_rs
Помогнете ми моля ви!
Искам да тегля програми а незнам как нова сам в саита!МОЛЯ КАЖЕТЕ
jessityy
охаа! Тва ми стана доста добре! Браво :D
rozovo_zaiche
Само един въпрос....откъде се взе тази водна текстура????
maqpen4eva
Автора си я има, но не е предоставена за потребители, потърси си в сайт за текстури (питай google) или си направи по този урок:
http://photoshop-bg.com/index.php?nav=read_tut&id=937
maqpen4eva
Първата текстура, може да си я направиш по този урок:
http://photoshop-bg.com/index.php?nav=read_tut&id=2310
boliarina
Ето и моя опит,въпреки че не е много добър....
http://i.data.bg/08/04/16/907513_orig.jpg
hardcore_doll
ааа баси якия урок
трябва да го пробвам :)
ThE^MoOnLiGhT^LaDy
ето го и моя опит.. супер як урок :) Дано моето да се е получило добре, като на другите :)
http://img136.imageshack.us/img136/2846/staqpodvodatafw8.jpg
treleno_me
много як урок но нещо не ми се получава
daniel_radcliffe_s_girl
Аз днес си поиграх и направих нещо, което не е правено по урока но прилича на такова:
http://i491.photobucket.com/albums/rr276/natalia_oreiro_/underwatermagic16.png
Добави коментар