Направете своята безплатна регистрация и се възползвайте от пълните възможности, които предлага iTSchool

Преглед на урок

Трасиране на картинка

Трасиране на картинка




1. Импортнете желаната картинка (File > Import > Import to Stage, Ctrl + R).

2. Селектирайте я и изберете Modify > Bitmap > Trace Bitmap.

3. Настроиките ще са различни в зависимост от картинката ви, но нека поне да ви са ясни полетата за попълване.



Color Thershold определя вариацията от цветове. Смея да кажа че определя броя на цветовете. Ако стеизбрали 5, трасирането ще даде ужасен резултат.

Полето minimum area определя размера на най-малкия блок който ще бъде трасиран. Той определя детайлността на трасирания битмап. Ако е примерно 1 - имате голямо зареждане на флаш и перфектна детайлност. Ако е 99, ще имате големи пиксели и блокове. Колкото повече, толкова повече.

4. Двете полета са зависими едно от друго, пък и за всяка картинка е различно. Именно заради това се възполвайте от другите настройки, някои хора мислят че трасирането е многа груба техника за създаването на вектор, аз обаче мисля че ако опитате няколко пъти при различни настройки ще получите много добър резултат.



Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: swindle

Коментари

canttake

Това е един доста добър урок.

kokokj

Прав си !

lory

май не става с ПШ 7

Mr.Olbur

lory нормално е да не става на ПШ,все пак това е за флаш ;)

Mitako

Категория: Flash - основни техники

gosho9

Аййййй... аз се чуда що не ми става на ПШ-па :D

d0brin

Тва е супер полезно поне за мен щото аз по принцип си права графиките ина PS и писле ги импортвам във FLash. И тоя урок е мн поелзен :)

John Front

То Гошо не може да чете първото....пък каму ли да свърши нещо на шопето.
Иначе урочето ми помогна, колкото и малко да е.

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.